Furiosa: A Mad Max Saga

LEFFAT JA TV

Furiosa: A Mad Max Saga

Furiosa: A Mad Max Saga Ensi-ilta: 24.05. Ikäraja: 16 Ohjaus: George Miller Näyttelijät: Anya Taylor-Joy, Chris Hemsworth, Alyla Browne, Tom Burke

Anya Taylor-Joy ja Chris Hemsworth nähdään pääosissa Oscar-palkitun mestariohjaaja George Millerin elokuvassa “Furiosa: A Mad Max Saga”, joka on odotettu paluu hänen yli 30 vuotta sitten käynnistämänsä “Mad Max” -elokuvasarjan dystooppiseen maailmaan. Miller kääntää tarinassa jälleen uuden sivun tässä itsenäisessä toimintaseikkailussa, joka avaa useilla Oscareilla palkitusta “Mad Max: Fury Road” -hittielokuvasta tutun voimahahmon taustatarinaa. Romahduksen kohdattua maailmaa nuori Furiosa siepataan kotoaan ”Monien äitien vihreästä paikasta” ja hän joutuu sotaherra Dementusin johtaman prätkäjengin armoille. Matka aavikon halki johdattaa heidät Immortan Joen hallitsemalle linnakkeelle.

Lisää aiheesta LEFFAT JA TV